Rockstar مشکلی را که Grand Theft Auto 5 برای مهاجرت آنلاین رایانه شخصی GTA به Xbox ، PS5 تأثیر می‌گذاشت را برطرف کرد

Rockstar مشکلی را که Grand Theft Auto 5 برای مهاجرت آنلاین رایانه شخصی GTA به Xbox ، PS5 تأثیر می‌گذاشت را برطرف کرد

بازی Rockstar Games's Grand Theft Auto 5 برای Xbox Series X/S و PS5 منتشر خواهد شد و بهبودهای گرافیکی همراه با محتوای جدید را برای Grand Theft Auto Online به ارمغان خواهد آورد. بازیکنان نسل قبلی می‌توانند داده‌های خود را به نسل فعلی منتقل کنند، و برای یکبار کافی است . این بدان معناست که پروفایل شما دیگر در PS4 و Xbox One قابل دسترسی نیست.

 

با این حال، مشکلی پیش آمد که در آن بازیکنان GTA Online که از کنسول‌های نسل قبلی به رایانه شخصی مهاجرت کرده بودند، از مهاجرت به PS5 و Xbox Series X/S مسدود شدند. خوشبختانه، توسعه‌دهنده اخیراً در توییتی تأیید کرده است که «مشکل مسدود کردن انتقال پروفایل GTA Online اکانت‌های PS4 و Xbox One که قبلاً به رایانه شخصی منتقل شده‌اند برطرف شده است، و این انتقال اکنون طبق برنامه انجام می‌شود.

 

همچنین مشخص شد کسانی که دارای پروفایل های GTA Online در رایانه شخصی هستند، نمی توانند به PS5 یا Xbox Series X/S مهاجرت کنند.  Grand Theft Auto 5 با قیمت 20 دلار در Xbox Series X/S به فروش می رسد در حالی که Grand Theft Auto Online 10 دلار قیمت دارد. در پلی استیشن 5، بازی پایه 10 دلار است در حالی که GTA Online رایگان است. این تخفیفات تا 14 خرداد ادامه خواهد داشت.

کلمات کلیدی :

gta

Grand Theft Auto Online

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Rockstar مشکلی را که Grand Theft Auto 5 برای مهاجرت آنلاین رایانه شخصی GTA به Xbox ، PS5 تأثیر می‌گذاشت را برطرف کرد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6ff5

خبرنامه بازی ها

گالری